tirsdag den 10. december 2013

Skovens dyr

Jeg har lavet en ny body til Johan.... jeg kunne simpelthen ikke stå for stoffet med dyrene. Krydret med lidt stjerner på ærmerne synes jeg den er blevet helt perfekt!

Stoffet med dyrene er fundet her. stoffet med stjerner har jeg købt hosVidebæk stof og sycenter

Mønsteret er fra Ottobredesign 6/2012



Nanna havde balletafslutning i går, og vi foældre måtte få lov til at kigge på. Johan synes det var helt i top og kravlede rundt mellem pigerne og hyggede sig.


 
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på problemer med at kommentere på indlæggene.... den der bevis du ikke er en robot dukker op. Jeg kan ikke selv se den når jeg ind på bloggen, og synes heller ikke jeg har aktiveret et spam filter.... har lige kigget indstillingerne igennem!
er der andre der oplever problemer, og hvad kan jeg i så fald gøre ved det?



10 kommentarer:

  1. Hvor er den bare super lækker...både modellen og bodyen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne.... Vi er også ret glade for ham, den lille charmør

      Slet
  2. Hej Camilla, sikke fint tøj :-) Jeg mener du kan ændre det under Indstillinger - Indlæg og kommentarer - Vis ordbekræftelse - klik Nej.
    Jeg ved det kun fordi en anden flink blogger hjalp mig - så den er hermed givet videre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Tak tak,

      Tip hermed afprøve, håber så det hjælper!

      Slet
  3. De to stoffer er virkelig skønne sammen... Dejligt tøj!

    Kunne godt finde på at købe noget af det dyrestof hvis jeg kom forbi Stof og stil en dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen

      Jeg var heller ikke et øjeblik i tvivl om at det durestof skulle med mig hjem! Især med tanke på at kombinere det med stjernestoffet jeg havde i skabat!

      Det er desværre ikke fra stof og stil, men købt hos www.stofkarsten.dk

      Slet
  4. Sikke en skøn sammensætning af stjerner og dyreprintet! :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
    :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare fint det stof! Og søde søde børn:-)

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!