søndag den 20. oktober 2013

Adventspakkeleg



Vil du være med?

Julie med bloggen Monster-mor har fået den fede ide at lave en julepakkeleg..... Jeg har meldt mig og glæder mig allerede helt vildt til både at modtage overraskelser og finde på de ting jeg skal give til andre blog-damer.





Så hvis du har lyst til at være med i årets pakkeleg, så er det nu du skal slå til!



Reglerne er simple: 
Lav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med. Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger!
Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne.
Skriv gerne et indlæg (brug gerne billedet med pindsvinet, også ude i siden) med link til dem, som du bytter med, så andre kan se hvem der er med i legen og måske finde en byttemakker.


Det er tilladt at lave/deltage i flere runder.
Har du lyst til at bytte med mig, så skriv en kommentar herunder med din mail incl.




JEG BYTTER MED : 
2. Jonna (Byfonna)
3. Helena (Made by me Helena)
4. Anja (Kreakuller)

Jeg starter lige en runde mere, og håber flere melder sig på banen:-)

1. Anne-Sofie (Fingernem)
2. Marie (Maries fabrik)
3. Ditte (bumbum land)
4. Krin Ea (mig & my)

13 kommentarer:

  1. Jeg vil meget meget gerne bytte med dug.

    Mvh Helena

    Min mail er Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena

      Jeg vil rigtig gerne bytte med....

      Kh. Camilla

      Slet
  2. Uhhh jeg vil også meget gerne bytte med dig

    Mvh. Anja
    Min mail er anjaydemann@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil også meget gerne bytte med dig!!

    Min mail er s082831@gmail.com

    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Sofie

      Bytter rigtig gerne med dig.... Du bliver så den første i en ny runde:-) med det er jo kun dejligt!

      Kh Camilla

      Slet
  4. Jeg vil også gerne være med i den nye runde :-) marieerenbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne være med, hvis jeg kan nå det og du har lyst :) Har lige meldt mig som fast læser :) ditte_mariann@yahoo.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte
      Jo du kan fint nå det! Jeg skriver dig på
      Kh. Camilla

      Slet
  6. Hvid du stadig har plads vil jeg også gerne være med :-)
    Mvh
    Karin
    Kehesselballe@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin Ea

      Jo der er lige en plads i runde 2 tilbage! Glæder mig

      Kh. camilla

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!