mandag den 8. april 2013

Tiden der forsvandt!

Ja hvor blev den egentlig af, den tid? lige pludseligt er der i hvertfald gået 2 uger uden aktivitet her på bloggen!
Det er ikke fordi jeg ikke har fået lavet noget, tvært imod! men små indlæg og om hint og andet jeg har fået produceret eller oplevet, blev hele tiden udsat med tanken "det gør jeg lige i morgen" kender i det?

Nå men det første jeg har lyst til at vise jer, er den sengerand til tremmesengen som jeg fik ombetrukket til Johan. Han overtog sengen fra Freja for en lille måned siden. jeg synes i midlertid ikke at han skulle belemres med lyserøde elefanter. Så derfor blev der fundet stof frem fra gemmerne og en lille del nyerhvervelse.

sidste gang havde jeg sat lynlåse i begge ender men denne gang valgte jeg at putte en lang lynlås i bunden af betrækket, så proceessen med af få skumpolsteret inden i  betrækket ville blive lidt lettere! og det hjalp da også noget på det, det var i hvertfald lettere af få til at sidde lige!











 Stoffet med dyrene er fra stof2000, det prikkede stof er fra Fjølner pipingen er lavet med kantebånd lageret, farven fåes de fleste steder. jeg har brugt en lynlås købt i metermål, de fåes efterhånden også mange steder. min har jeg købt hos kølkær stof og hobby.

jeg blev rigtgi tilfreds med resultatet, pudsigt nok passer den jo perfekt sammen med uroen fra Sebra!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet en flot sengerand :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sabrina

      Det er altid med lidt spænding man ser det færdige resultat!
      Go' aften
      Kh Camilla

      Slet
  2. Suk, den tid altså. Den har det bare med at forsvinde!! Kæft en FLOT sengerand altså! Gennemført lækker, og dejlige, rolige farver!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Trine
      Jep jeg er en sucker for turkis/petrol farverne

      Slet
  3. Hej igen - du har vundet i min give away, Camilla, så send mig en mail (jeg kan ikke finde din mailadr, nogen med nogle cirkler??!) på trinekehlet (a) gmail.com :-)

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!