lørdag den 9. marts 2013

Prinsessedrømme

Så gik min indre prinsesse atter syamok! Eller rettere, en god veninde vil gerne give sin datter en kjole som er en prinsesse værdig.
Der var frit valg i alle mine prinsesse stoffer, ja ja der er skam en hel kommode fuld af blanke, skinnende og glitrende herligheder i alle regnbuens farver.
Valget faldt på lyseblå, og det blev der denne skønhed ud af. som jeg håber der kommer mange timers dejlig leg ud af.
Nanna mener at de 2 skal have en askepotlege aftale.





 


Syet i materialer fra gemmerne.
Jeg har taget udgangspunkt i et stof og stil mønster, men der er kommet en del ændringer til undervejs som jeg har brugt det! Desuden tilføjer jeg altid et underskørt af bomuldsstof påsyet rynket blondefeston, det bliver så fint, synes jeg.

øv øv ved ikke lige hvad der skete med de sidste 3 billeder....jeg kunne i hvertfald ikke ændre størrelsen på dem!

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot, du er virkelig god til at sy prinsesse kjoler :)

    Du er velkommen til at kigge forbi min giveaway :)

    http://brineh.blogspot.dk/2013/03/fdselsdags-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sabrina

      Så fik jeg lokaliseret dig, sikke en fin giveaway de har kørende
      Kh Camilla

      Slet
  2. Den er bare så fin! Den mørkeblå blonde på ærmer og front er super flot til den! Har du selv syet blondefeston på bomuldsstoffet??
    Og hvor er jeg misundelig på din kommode fyldt med skinnende stoffer :-D
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Trine...det er jo en måde at få afløb for den indre prinsesse.
      Kommoden er resultat af et hamstre gen, som blev meget udfordret der hvor jeg tidligere arbejdede... I samme by ligger nemlig en stofforretning og stofengros firma som altid har mange restvarer og vareprøver til meget billige penge.... Det perfekte sted når man mangler stof til udklædning! Og alt muligt andet for den sags skyld!

      Slet
  3. De er altså bare så utrolig fede dine prinsesskjoler!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne

      Inden længe går jeg med garanti superhelteamok, eller hvad små drenge nu synes er fedt at klæde sig ud som!

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!