onsdag den 13. februar 2013

Quiltet fødeselsdagsgave

I dag bliver min mor 60 år. Vi kan desværre ikke fejre dagen i dag sammen med hende, da hun er på skiferie med min far, min bror og hans familie samt hendes ene lillebror og hans kone og fælles søn. Det er med en lille smule sorg i hjertet at jeg måtte sige god ferie til dem alle og erkende at der nok går et par år før jeg atter får ski på fødderne igen. Men med 3 små børn og en kæreste der stadig ikke er en heelt habil skiløber endnu. så passer det bare enormt dårligt. Øv øv
Vi fejrede hende et par weekender inden afgang og gaven fra os var udover et wellnes gavekort, en quiltet jakke...

Jeg håber de har en fantastisk tur, med keiserwetter og heisses choko mit viel spass..... auf wiedersehen. og slå lige et par sving for mig!





2 kommentarer:

  1. Camilla:-) Du er simpelthen så produktiv! Mor til tre og så får du bare det mest fantastiske fra hånden! Tillykke med din mor og vores skiferie er også på standby i nogle år ... Suk!:) Kh K

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      Det kreative er mit pusterum, det bliver simpelthen NØDT til at have tid til, ellers går jeg helt i frø!
      Var lidt muggen den uge min familie var afsted, og det kunne manden godt mærke på mig! Aftalen blev så at jeg tager afsted næste år med den ældste alene.... Skiferie betyder mere for mig end for ham, han begyndte først da vi mødte hinanden!

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!