mandag den 4. februar 2013

Blogtræf

I lørdags var jeg til blogtræf i Risskov arrangeret af Anna. det var mit første blogtræf og jeg var rigtig spændt på at møde alle de andre 54 damer der var tilmeldte. Har du lyst til at se hvem der ellers deltog kan du se en liste her

Nogle stykker havde til opgave at samlesponsorgaver, og det var noget af en pose med skønne sager vi fik med os hjem!

her lidt billeder fra en dejlig dag og de sager der gemte sig i posen!







Liste med sponsorer:

http://www.terapi-hobby.dk/ - de giver 10 % i Januar måned – i har fået mails derom.

6 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig dag, og ja dejlige goddiebags klager jeg skam heller ikke over, de var så lækre alle de flotte ting, som vi fik sponsoreret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena

      I lige måde, ja det må have været noget af et arbejde med de goodiebags!

      Slet
  2. Det var nemlig en rigtig hyggelig dag! Og selv tak for mønster-bytteriet :-) Må se om jeg overhovedet kan finde ud af at lave jakken uden at have vejledning til det....

    SvarSlet
  3. Hej Pernille

    Skønt at møde jer andre IRL, det er mig der siger tak til bytteriet, jeg er altid med på råd, hvis det kan hjælpe!

    SvarSlet
  4. Hvor sødt at lille er gået kold midt i alt sytøjet :-) KH K

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten

      Fuldstændig kold! Sådan lå han i en times tid mens der blev knævret rundt om ham.

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!