torsdag den 29. november 2012

Pimpet sæl

Jeg har lavet pakke kalender til min mor.... den første pakkekalender hun nogensinde har fået, så jeg er ret spændt på om hun kan bruge de små og store ting jeg har fundet til hende.
I 2 af gaverne ligger der noget jeg selv har lavet, nemlig hjerter i sælskind.





Hjerterne er syet sammen af 2 dele sælskind med knaphulssting og polstret let med fyldvat, derefter pimpet med en lille sølvblondesløjfe. et lille hyggeligt sofaprojekt. det bliver ofte ikke til så meget andet om aftenen,for tiden, end sofasyslerier for en lille mand kræver babs og nærhed om aftenen!

2 kommentarer:

  1. Hun er heldig, din mor. De er super fine dine hjerter :-) Og sikke et arbejde, en pakkekalender til din mor! Og så har du tilmed tre børn - respekt!
    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Sød tanke med en pakkekalender til din mor. Og jeg synes de hjerter er vildt flotte.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!