mandag den 1. oktober 2012

Efterår

På denne den første dag i oktober, er det ligesom at efteråret for alvor har fået fat!

Alligevel er det på trods, nok en af mine yndlings årstider, jeg elsker når bladene skifter farve fra grønne til gyldne i mange nuancer. Jeg elsker at der stadig kan forekomme dage der er så lune at en tyk trøje kan være nok hvis solen skinner! Og sidst men ikke mindst så er det i denne måned jeg hvert år, bliver ét år ældre.

For at hylde efterårets komme, vil jeg vise jer en for nyligt færdiggjort strikcardigan i rigtige efterårsfarver, synes jeg. Jeg begyndte på den til Nanna for snart 2 år siden tror jeg, og det var meningen det skulle være en str. ca. 1 1/2 år. så da jeg gravede den frem af gemmerne igen for at gøre den færdig til Freja, fandt jeg ud af at den var ret bred i moddellen, så med en forlængelse af ærmer og et par ekstra cm på længden, kunne Nanna stadig sagtens passe den.


Garnet jeg har brugt er fra Noro. Og opskriften fra hjertegarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!